گیچ ویکا از کجا تهیه کنیم
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

گیج ویکا نمایندگی تهران

در حقیقت این روغن به قطعات داخلی کمک میکند تحت تأثیر اصطکاک یا موارد اینچنینی قرار نگیرند و همچنین یک سیال گرانرو در اطراف عقربه ها وجود دارد که لرزش های احتمالی را به حداقل میرساند که این مسائل سبب برتری گیج ویکا نمایندگی تهران نسبت به پرشر گیج های خشک  سایر شهرها می باشد.

جک روغنی 100 تن گیج دار مگا MEGA حرفه ای ترین و قویترین جک روغنی کمپانی مگا اسپانیا به شمار می رود که از بازدهی مطلوب آن می توان برای موارد مختلف کاری، عمرانی و صنعتی استفاده نمود. مهم ترین ویژگی درجه فشار، میزان فشار قابل نمایش آن است و در صورت افزایش سطح فشار به مقدار بیشتر از حد مجاز دچار مشکل می شود. به عبارت دیگر ماده روغنی استفاده شده در گیج فشار روغنی از اصطکاک قطعات داخلی جلوگیری کرده و عملکرد آن ها را افزایش می دهد.

گیج فشار یا مانومترهای روغنی یک دستگاه فشار سنج معمولی هستند که محفظه نمایشگر فشار با یک ماده روغنی پر شده که این روغن د رکیفیت اندازه گیری آن تاثیرگذار است.

 

قیمت گیج ویکا 

در برخی از مشاغل همچون آزمایشگاه ها از رگلاتور های دو مرحله ای با درجه فشار پایین در حد 1 بار ، 2 بار ، 4 بار و یا نمایش به صورت psi استفاده میشود. به عنوان مثال نمی توان از گیج روغنی در رگلاتور co2 استفاده نمود که منجرب انفجار و اتفاقات ناگوار می شود.

در واقع گیج فشار یک قطعه ی ضروری در سیستم تصفیه آب محسوب نمی شود و فقط به کارشناس فنی کمک می کند تا بتواند فشار وارد شده به ممبران را راحت تر تشخیص دهد. 5- گیج های پر شده از مایعات، قابلیت اطمینان و یکپارچگی سیستم اندازه گیری را در شرایط شدید عملیاتی و برای مدت زمان طولانی تقویت می کند. هنگامی که سیال با فشار وارد می شود، به دلیل اختلاف اندازه محیط درونی و بیرونی، لوله تمایل به راست شدن پیدا می کند. فشار سنج ها عموما به صورت رزوه ایی می باشند

و اتصال آن ها به صورت دنده ایی رو پیچ می باشد که می تواند به لوله و یا دستگاه های حاوی سیالات متصل شوند که سایز رایج آن ها به صورت ½ اینچ می باشد و در برخی از مواقع سایز ¾ اینچ نیز موجود می باشد . برای مشاهده سایر اطلاعات این مدل به کاتالوگ گیج ویکا لوله بردون ویکا 131.11 مراجعه فرمایید.

 

انواع سایز های گیج ویکا

برای مشاهده سایر اطلاعات این مدل به کاتالوگ گیج اختلاف فشار ویکا 732.31 و 732.51 مراجعه فرمایید. برای خرید و مشاهده قیمت وارد این صفحه شوید. گیج فشار یا فشار سنج قطعه ای است که فشار درون دستگاه را نشان می دهد

و در اکثر دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواتک وجود دارد، البته ممکن است از گیج ویکادر دستگاه استفاده نشده باشد و این ایرادی بوجود نمی آورد. جنس گیج های فشار روغنی معمولا از پورت برنجی با بدنه آب کروم استیل می باشد

و گیج های فشار خشک معمولا از جنس آلومینیوم می باشند و در اکثر موارد رنگ بدنه آن ها مشکی است. درجه مانومتر اکسیژن بر اساس بار ساخته شده است که معمولا درجه 315 بار برای نمایش میزان گاز درون سیلندر و درجه 16 بار برای نمایش میزان خروجی استفاده میشود. از مانومتر برای تنظیم فشار سیال در ماشینهایی که با قدرت هیدرولیک و پنوماتیک کار میکنند استفاده میشود.

 

گیچ ویکا از کجا تهیه کنیم

محتوای روغنی محفظه ها معمولاً با گلیسیرین یا سیلیکون پر میشود. دلیل استفاده از گلیسیرین شفاف بودن آن می باشد. در گیج های فشار ویکا از روغن گلیسیرین استفاده می شود البته ممکن است از روغن دیگری نیز در فشارسنج ها استفاده شود.

 

انسداد یا گرفتگی یک وضعیت خطرناک برای گیجهای فشار است، بهویژه در سیستمهایی که سیال ممکن است دچار یخزدگی یا تبلور شود. عمده تفاوتی که گیج های فشار با یکدیگر دارند در خشک و یا روغنی بودن آن است. علاوه بر آن گیج فشار روغنی طول عمر بیشتری دارند. با وجود اینکه استفاده از گیج فشار روغنی نسبت به گیج  ویکامحدودیت بیشتری دارد و ما در بیشتر موارد شاهد استفاده از گیج فشار خشک هستیم، تمایل برخی از مهندسین در حوزه های دقیق و حساس به فشار سنج های روغنی بیشتر است.

چرا استفاده از گیج فشار روغنی بهتر است؟ در بعضی از کارخانههای بزرگ یا تجهیزات پالایشگاهی صدها یا حتی هزاران گیج فشار نصب شده است. این مانومتر با اتصال از زیر و کانکشن استیل سایز ½ اینچ قابلیت نصب از زیر را دارد. گیج فشار کوچک به صورت توکار در براکت دستگاه تصفیه آب قرار می گیرد اما گیج فشار  ویکا بزرگ بر روی براکت نصب می شود.

لذا ارتعاش عقربه های فشار سنج از مشکلات بزرگ این نوع از فشارسنج ها می باشد . تفاوت دیگری که گیج های فشار با یکدیگر دارند در کوچک و بزرگ بودنشان است.

 

timesirani.ir/انواع-گیج-ویکا-و-معرفی-نمایندگی-گیج-wika/
foxirani.ir/گیج-فشار-ویکا-wika/
zabaanak.ir/گیج-فشار-ویکا/
halohekayatha.ir/گیج-فشار-مانومتر-ویکا/





:: بازدید از این مطلب : 1026
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir